Wat wij kunnen betekenen voor jullie bedrijf
De maatschappij ontwikkelt zich snel en bedrijven moeten zich daarop aanpassen. Ook medewerkers moeten met die ontwikkeling mee kunnen en willen gaan. Maar hoe ga je dat allemaal organiseren, wat doet dat met de kosten en hoe kunnen de kosten beheerst worden. Lopen de zaken wel helemaal naar wens en welke keuzes moeten daarin gemaakt worden. Bij al deze vragen kunnen wij helpen.
Klankbord
In ieder bedrijf zijn er mensen die graag meedenken, maar de uiteindelijke verantwoordelijkheid en keuzes liggen bij de CEO of algemeen directeur. En dat is soms lastig en eenzaam. Het is dan fijn om tegen iemand aan te kunnen praten, die de juiste vragen stelt, die let op de hoofdlijnen en zich niet laat afleiden door de dagelijkse gang van zaken. Iemand die steun geeft waardoor er meer rust komt dat keuzes goed zijn.
Maak gebruik van onze kennis van ondernemingen in vele branches. Praten over de inhoud van de koers, de alternatieven, de uiteindelijke keuzes en het goede gevoel dat daar bij hoort. Gewoon een klankbord, een klankbord met vele jaren ervaring in ondernemen.
Kosteninzicht
Hoe komen we dit jaar uit? Wat is wel en niet mogelijk? Moet er bijgestuurd worden? Om deze vragen te beantwoorden is snel inzicht nodig, alleen dan kan er gestuurd worden. Cijfers moet inzicht geven, moeten vertellen wat nodig is om te kunnen sturen. Zeker in deze veranderende maatschappij waar klanten snel duidelijkheid willen.
Samen kijken we naar welke periodieke cijfers in beeld gebracht moet worden en maken daarvoor een monitor, zodat in één oogopslag dit gezien kan worden.
Veel werkgevers hebben vragen als het gaat om management
Moet ik meer investeren zodat ik meer omzet ga maken en kan ik grotere vraag wel aan? “Ik zou willen dat er iemand eens even meekeek of ik wel op de goede manier met de goede dingen bezig ben; even een extra paar ogen!”
Wij hebben al in vele andere keukens mogen kijken en daar andere oplossingen voorgesteld en ingevoerd. Je kunt daarvan profiteren. Wij adviseren graag!
Meer van het zelfde is meestal niet de oplossing en betekent vaak ook meer van de zelfde problemen. Beter is om anders te kijken en te organiseren!
Als die nieuwe relatiebeheerder nieuwe klanten kan binnen brengen en houden is dat een goed idee
Kosten zijn een noodzakelijk kwaad om de omzet te realiseren. Kostenbesparing is geen doel op zich. Omzetverhoging is dat wel.
Een frisse blik van buiten kan helpen om het zelf beter te gaan zien!
Laat eens iemand even meekijken. of je wel op de goede manier met de goede dingen bezig bent; even een extra paar ogen!