Hoe is het georganiseerd?

Uw managers zeggen dat ze het niet meer aan kunnen en vragen om meer mensen! U twijfelt daarover want u weet niet of u dat graat terugverdienen. “Moet ik meer investeren in mijn accountmanagement zodat ik meer omzet ga maken en kan ik grotere vraag wel aan?” “Mijn relatiebeheerders willen meer tijd besteden aan de huidige klanten om daar meer omzet uit te kunnen halen, maar dan moet er dus een relatiebeheerder bij!” “Er is steeds meer tijd nodig om alles georganiseerd te krijgen en aan alle eisen te voldoen. Kan dat niet slimmer?”

Meer van het zelfde is meestal niet de oplossing en betekent vaak ook meer van de zelfde problemen. Beter is om anders te kijken en te organiseren!

Wij hebben al in vele andere keukens mogen kijken en daar andere oplossingen voorgesteld en ingevoerd. U kunt daarvan profiteren . U kunt gebruik maken van de oplossingen van andere ondernemers, zonder dat u daarvoor door hen in uw keuken moet laten kijken. Met u stellen we vast wat u wil realiseren tegen zo laag mogelijke kosten en wij komen met “andere oplossingen”

Voor meer informatie kunt u terecht bij Herman Herberts, telefoon 06-54305750 of h.herberts@herbertsgroep.nl